En dan is het alweer 2013 en is ook 2012 omgevlogen. Een jaar waarin de camera's toch nog even centraal stonden maar ook het jaar waarin we afscheid hebben genomen van Obese1. Dit betekend niet dat we elkaar niet meer gaan zien ben je gek, ik heb ze nog veel te hard nodig en ik hoop zij mij ook. Het jaar waarin ik toch stiekem weer wat kilo's aangekomen ben. En dan komen we gelijk op mijn voornemen van 2013 want die kilo's moeten er weer af. Igor, nog steeds mijn steun en toeverlaat heeft een programma voor me gemaakt waarin ik met een goed dieet en sport deze kilo's er weer verantwoord af hoop te krijgen en nog wat meer want dit jaar wil ik eindelijk wel eens beneden de 100 kilo komen. Morgen ga ik wegen en dan gaan we aan de slag. Ik voel me helemaal blij het voelt weer net als toen ik begon met Obese. Ik weet ook wel dat het niet zonder slag of stoot zal gaan en dat er misschien wel een keer een terugslag zal zijn maar ik ga mijn stinkende best doen. Ook ga ik dit jaar weer regelmatig schrijven in mijn blog (of is het op mijn blog). Het is toch een geweldig dagboek. Rest mij nog om iedereen een gelukkig, gezond 2013 toe te wensen en tot snel. 

2 reacties:

Anoniem zei

Lieve Elly,

Wat blijft het toch een strijd het, die kilo's?!
Maar als jij het wil dan lukt het jou, dat heb je allang bewezen.
Als je een keer samen wilt sporten, fietsen, wandelen, weet ik het wat dan hoor ik het graag van je hoor, lijkt me gezellig.
Groetjes en heel veel succes, Petra Ippel

On the Run zei

Hey El,

Lees nu je stukje pas. Hoop dat je weer wat vaker in je toetsenbord klimt en we weer mee kunnen lezen. Succes met je training. Je kunt het en dat weet je.

xx
Carola