Nu is het auw auw auw, god wat heb ik een spierpijn. Werkelijk alles doet me zeer (ik heb spieren op plaatsen waar ik niet wist dat ik ze had, waar ik het ook niet van wilde weten) maar oh wat was het leuk.

Gistermorgen kreeg ik al een belletje om kwart over 9 van mijn lieve collega H-J waar ik bleef. Nu was ik met tieners op pad en die vergeten alles, dus toen ik al in Emmeloord was, moest ik weer terug naar huis dus daarom was ik iets later. Er werd met smart op me gewacht en de sfeer zat er gelijk goed in. En we hebben het de rest van de dag hartstikke leuk gehad. De meeste zijn er het grootste gedeelte van de dag geweest en we hebben ook nog supporters gehad (bedankt allemaal). Omdat er iemand te laat was, kon ik ook nog een uurtje spinnen en wat vond ik het eng, maar wat ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb, het was fantastisch en a.s. vrijdag gaan we weer (toch Elbakero?). 's avonds moest ik nog werken en een domper op de dag was dat een collega plotseling heel ziek werd, dit was echt schrikken en ik hoop voor haar dat dit nooit meer gebeurt want wat was dit verschrikkelijk voor haar.

Een lieve collega wilde wel tot 12 uur blijven dus mocht ik op tijd naar huis, zodat ik fris en fruitig de zondagmorgen, een uurtje korter geslapen, kon beginnen. Maar oh die pijn.

4 reacties:

Smitsky zei

Wie goed doet, goed ontmoet!

Maar het was idd. heftig schrikken he?

Trouwens, kun je alweer zitten? Of ben je nu aan het drentelen om de spiertjes los te krijgen..

Nou weet ik weer waarom ik zo lui ben ;-)

elbakero zei

Vrijdag gaan we zeker. Gaan er nog meer mee?

Nance zei

Ik ben ook van de partij! Na al die enthousiaste verhalen ga ik het ook proberen.

Tummetje zei

Ik ben super trots op je!!! Hoop trouwens dat onze Collega snel weer opknapt!