Gisteravond met 10 man, nou ja 9 vrouw en 1 man, naar Ik Hou Van Holland geweest. Het was geweldig wat hebben we gelachen. We zijn echt een dagje uit geweest met als afsluiting nog even naar de Mac, ook altijd feestelijk.
We zaten niet in het winnende team dus 4 prachtige puzzels gingen onze neus voorbij, we zaten wel strak want de stoeltjes stonden nogal dicht op elkaar maar dat mag de pret niet drukken en van het opstaan en juichen, gaan zitten en opstaan en juichen heb ik nu gewoon spierpijn maar ik zou zo weer gaan. Wat is die Linda een vakvrouw!! En nu vanavond mogen we dankzij ex-collega H-J naar een stuk. Ook weer heel spannend want we gaan met een poolse chauffeur naar de bestemming. En zo heb je een heel weekend vol cultuur.

3 reacties:

elbakero zei

Ik blijf kijken, maar heb je nog niet gespot.

Blondie Power zei

wanneer wordt het uitgezonden?

Mijn dagboek zei

och de pret is je toch meer waard als die puzzels. en je krijgt nog een avondje toe. veel plezier gr mij