Onze auto piept, tenminste dat hoor je als je in de auto zit, buiten schijn je een jankend geluid te horen dat door merg en been gaat. Hij doet het alleen als de auto koud is en aangezien lief in een vroeger leven automonteur is geweest weet hij ook precies wat er aan mankeert. Alleen hij repareert het maar niet. Gisteren was de maat vol, ik reed naar huis al jankend en schreeuwend (de auto, even bijblijven) en ik zag een man een slinger maken op de fiets om te kijken wat er was, een moeder haar kinderen bij elkaar grijpen omdat ze dacht dat de oorlog was uitgebroken en een man op de fiets met 2 kinderen afstappen om me na te kijken. Ik heb mijn schat (die ik op dat moment veel minder lief vond) gebeld en gezegd dat ik geen voet meer in die auto zet todat dit gerepareerd is. Ben benieuwd......

10 reacties:

Unknown zei

Ik dacht al....het is niet de eerste maandag van de maand....

Jolly zei

V-snaartje?

The world according to El zei

Dynamo stuk maar Bennie zegt dan piept de V-snaar , heel goed van je zeg!!!!

Maris zei

Maarrrr als de dynamo stuk is dan "laad"de accu ook niet meer bij en sta je dus binnen de kortste keren stil, wss is het gewoon een slippende V-snaar, die mega mini van mij heeft er ook last van....

The world according to El zei

Nee maris de lagers van de dynamo zijn stuk er moet een nieuwe op

Hermanus zei

Weet je zeker dat er geen oude vrouw met haar jas tussen de deur aan de bijrijderskant hangt?

The world according to El zei

@Hermanus, nog niet gecontroleerd, doe ik direct morgenvroeg

Zustertjen zei

Oei bij zo'n ultimatum ga je waarschijnlijk veel fietsen de komende tijd.

Blondie Power zei

En hoeveel km heb je al gefietst??

Maar laten we wel zijn, zo'n kolonie huismussen onder de kap is toch gezellig?

En als het storend is dan zet je de radio toch gewoon wat harder??

Mijn dagboek zei

tis gauw zaterdag misschien het lief dan tijd. sterkte gr mij