Vandaag naar Beverwijk geweest, simpel getypt maar heel wat moeilijker uit te voeren. Ellenlange files door gladheid en ongelukken en dat we maar 10 minuutjes te laat waren is alleen te danken aan het feit dat we altijd belachelijk vroeg vertrekken om maar niet te laat te zijn. Goed gesprek gehad met een diëtiste, een uitgebreide uitleg met de voorlichter en een camgesprek met de chirurg. Het is erg ingrijpend allemaal en ik moet er in alle rust nog eens over na denken. Het zal je leven toch voorgoed veranderen en heel wat beperkingen opleveren. Maar de chirurg was enthousiast en wilde gelijk een studieobject van me maken, of ik daar nu op zit te wachten?

4 reacties:

Blondie Power zei

Dat studie object, dat weet ik niet hoor.. maar voor de rest ben ik rete trots dat je gegaan bent..

Denk er goed over na! Laat je goed inlichten, stel vragen, denk er nog eens ff over na, praat met de achterban.. ik weet dat je de juiste beslissing zult nemen!

Mijn dagboek zei

goeie voorlichting is altijd heel belangrijk. wil je hier over praten met iemand die het al heeft gehad zo n maagverkleining moet je effe bellen . gr mij

Nance zei

Ik ben supertrots dat je deze stap hebt gezet. Natuurlijk kun je op mijn hulp rekenen en kom ik gezellig logeren in Brugge!

Simone zei

En idd, als het even kan vraag ook ervaringen op bij mensen die het hebben meegemaakt...