Gisteravond hebben we het heerlijk avondje gevierd, het was ouderwets gezellig en volgens mij was iedereen zeer tevreden. Ik was het zeker heb een lampje voor mijn e-reader gekregen en later kreeg ik van mijn 3 meiden nog een aantal pakjes, dat ontroert me altijd als ik merk hoe attent die meiden zijn. Ik heb een dure foundation gehad en een prachtig manicure setje die zo uitgebreid is als je maar kan voorstellen. Maar wat deze dag echt bijzonder maakte was onze nieuwe aanwinst, mag ik even voorstellen onze Milou. Een super nieuwsgierig poesje van ongeveer 7 weken. Heel klein, haar broertje was een stuk groter, maar ze doet voor niemand onder. Ze rent al door het huis of het van haar is en klimt via broekspijpen op de bank. Ze is nergens bang voor behalve harde geluiden maar daar went ze nog wel aan wat kabaal genoeg af en toe. De meiden kunnen er geen genoeg van krijgen en de aahhhs vliegen ons dus ook om de oren.

5 reacties:

Maris zei

Aaaaahhhhhh wat een cutey!

Smitsky zei

Snoeppie!!! Die krijgt het goed bij jullie! Trouwens, voor jullie doen een degelijke naam ;)

Nance zei

Hier nog een! Aaaaaaahhh

Zustertjen zei

En nog een:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh wat een dotje.

Mijn dagboek zei

wat een lekker ding. dat word weer verwennen . geweldig mooi. gr mij