Tollebeek is 50 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden met ruim een week geweldig feest.

Het begon allemaal zaterdag 16 juni met vogelschieten (niet gewonnen) en op zondag een indrukwekkende gezamelijke kerkdiens. Toen het hoogtepunt van het eerste weekend de Musical "GREASE"waar mijn oudste aan meedeen en ik ben natuurlijk absoluut niet bevooroordeeld, maar volgens mij was ze de beste!!
Donderdag en vrijdag was het eindelijk zo ver, na maanden oefenen mochten we eindelijk laten zien waar we zo druk mee waren geweest "DE REVUE". Wat was he leuk om te doen en wat mis ik toneelspelen. Genoten heb ik en wat een geweldige reacties heb ik gehad, iedereen was razend enthousiast en het hele weekend spraken mensen me aan dat ze het zo leuk hebben gevonden, ik werd er op het laatst verlegen van. Hier kan ik weer maanden op teren.


Tussendoor ook nog een machtig gezellige marktplaats dag meegemaakt, waarbij het weer geweldig meezat, want wat gaven ze slechte berichten en wat was het mooi! (bedankt voor de foto Marjola)Al met al een heerlijke week en nu nog maar 2 weken en dan alweer vakantie, weer iets waar ik me lekker op kan verheugen.
De prachtige foto's van de revue bij dit blog zijn gemaakt door mijn favoriete fotograaf R.Pit (ja familie)
Kijk voor nog veel meer foto's van het dorpsfeest op: http://www.tollebeek.nl/

3 reacties:

Smitsky zei

Waarom ga je niet bij een toneelclub...? Net wat voor jou.

Tja, ik ben niet geweest, wat mag ik er dan van zeggen. Maar ik heb vernomen dat je de sterren van de hemel hebt gespeeld!

Had niet anders verwacht :)

Anoniem zei

Elly, je was geweldig. heb genoten van de voorstelling.nooit geweten dat zoiets zo leuk kan zijn.

Anoniem zei

in het mucicentrum kun je ook toneel spelen en in paspatoe was het vroeger ook ik weet niet of het daar nog is maar kun je altijd proberen gr will blaak