In de Telegraaf van vandaag (die ik op het werk lees) stond vandaag dat mensen niet meer "lepeltje, lepeltje"slapen, maar kiezen voor een apart matras. Samen onder een dekbed kan nog net, maar ook een groot deel van de Nederlandse bevolking kiest voor een eigen dekbed. Ik kan me daar echt niets bij voorstellen, vind het zalig om tegen de kont van mijn schat aan te liggen en ik hoef me alleen maar om te draaien en Bennie draait gezellig mee en kruipt weer tegen mij aan. Dus 2 matrassen zullen hier niet snel in huis komen (tenzij 1 van ons incontinent wordt, dan denk ik erover na :-))

3 reacties:

BadBunny zei

Tegen elkaar aan slapen is inderdaad veel knusser!

Smitsky zei

Lekker twee dekbedjes, geen geklier wie het grootste stuk heeft. Maar wel 1 groot matras, geen gleuffies ertussen ;)

Blondie Power zei

Niks geen twee dekbedjes..

Niks geen twee matrassen..


Gewoon heerlijk 'lepeltje lepeltje' lekker warm...


:-)