Nog een weekje en dan ben ik weer aan het werk, om nu te zeggen dat ik al blaak van werklust, nou neuh..... Het is heerlijk om zo een beetje thuis om te klooien. Heb echt overal tijd voor. Volg Roland Garros lekker op mijn gemakje, bak eens een appeltaartje of een marmer cake met gesmolten witte chocola erover heen (eigen recept) ben vandaag zelfs met Bennie mee geweest naar het voetbalveld, zwembad is weer opgezet, heb alle tijd om de revue te leren, kortom ik vermaak me prima. Nu mis ik veel van mijn collega's wel hoor, maar toch, thuis is ook wel erg lekker.

5 reacties:

elbakero zei

Ik moet eerlijk zeggen dat het wel ongelooflijk snel gaat. Maar we missen je gezelligheid wel, dus kom maar snel terug. En je weet het: dan hoef je nog maar 5 jaar te werken voordat je opnieuw een sabbatical hebt!

MissNonsens zei

Een maand is zo voorbij he!
Geniet nog maar lekker van je laatste dagen en tot snel!

Blondie Power zei

ik had me zo voor genomen om een middagje en bakkie te doen bij je... maar dat is er nog steeds niet van gekomen...

wat erg...

Tummetje zei

En bij blijft het alleen maar van zwaaien. Wij hadden jammer genoeg een verjaardag anders was ik je ff komen storen!!!!! Ach een zwaai heeft ook wel wat. Ik zag dat je echt aan het nieten was op het bankje met een boekje. Tot volgende week!!!

Smitsky zei

Tja meid, nog even en je mag weer aan de bak...Je zit er zo weer in hoor, En dan zeg je natuurlijk ook dat je ons zo erg hebt gemist, toch???