Vandaag is dochter 2 17 geworden, zucht 17 alweer. ik weet nog als de dag van gisteren dat ze geboren is, na een heerlijk ontspannen bevalling kwam daar mijn kleine indiaantje een vuurrood kindje met pikzwarte haren. De eerste 2 jaar noemde we haar piet want zelfs als ze een zuurstok roze jas aanhad vroegen mensen "hoe heet hij??". Ze is toch aardig opgedroogd al zeg ik het zelf. Ze heeft een haarstyler gehad en vanmorgen heeft haar zus haar daar al even mee onder handen genomen.
Zuslief die ook een spannende dag tegemoet ging, ze heeft namelijk haar eerste rijles van mijn meest favoriete rijschooleigenaar, ben benieuwd.

4 reacties:

Blondie Power zei

GEFELICITEERD!

en die rijschool instructeur hé..
die kijkt wel bedenkelijk..
maar ja.. hij heeft mijn zusje er ook door heen geloodst..

Ik snap het nog steeds niet en vraag niet hoe, maar dat is ook gelukt!

Blondie Power zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Smitsky zei

Ben benieuwd wat de rijschoolhouder heeft gedacht....Maar, ik denk dat hij haar er wel doorheen krijgt..hihi

Mijn dagboek zei

gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag , tis precies haar moeder. en hoe was dochter 1 haar rijles???? gr mij