18

Een tijdje geleden kwam dochter 1 thuis met het nieuws dat ze met een vriendin 2 weken mee naar Frankrijk mocht, of ik dat goed vond wat het zou betekenen dat ze met haar verjaardag niet thuis zou zijn. Natuurlijk vond ik dat goed want ik ben van mening dat je maar 1 keer jong bent en dat je zoveel mogelijk moet genieten en moet beleven voor het serieuze leven je opslokt. Maar vandaag is het zover, ze is 18 geworden en niet thuis en ik heb het er moeilijk mee. Veel moeilijker dan ik ook had gedacht. Gefeliciteerd lieverd.

3 reacties:

Mijn dagboek zei

ik leef met je mee hoor. er is niks ergers als ze niet thuis zijn met hun verjaardag. ik hoop dat ze het wel naar haar zin heeft in frankrijk. maar als ze nu thuis komt hebben jullie dubbel feest . sterkte gr mij

Nance zei

Dat kan ik me zo goed voorstellen. Sterkte.

We gaan het gewoon dubbel en dwars inhalen als ze thuis is.

Blondie Power zei

Tja.. kleine meisjes worden ook groter..

maar ach.. het feest zal er straks niet minder om zijn!