Wat hebben die 3 dingen met elkaar te maken? Nou helemaal niets. Vandaag ben ik voor het allereerst van mijn leven naar bataviastad geweest, leuk om te zien maar wat on-christelijk duur eigenlijk allemaal nog. Natuurlijk ging in overstag toen ik een hartstikke leuke Bjorn Borg tas en vest voor dochter 2 zag. Een paar leuke shirtjes van Mexx en nog 2 broeken van IMG.
Net even de bbq in de brand gestoken en gezellig met fam. Nance en neefje K. gegeten.
9 september ga ik weer naar school, samen met vriendin D. ga ik 30 weken lang leren om mezelf dan management assistente te kunnen noemen, ik hou jullie op de hoogte. Verder hadden wij het onzalige idee opgevat om eens te kijken naar een 2e (zeer oud, goedkoop) autootje, leuk zul je zeggen, maar dan moet je dat niet tegen je 18 jarige dochter zeggen die denkt in oktober haar rijbewijs te hebben. Constant wordt ons een laptop onder de neus gedrukt en de kreet "mag ik hier op bieden" hebben wij al 380 keer gehoord.

2 reacties:

Smitsky zei

Zooooo, weer in de schoolbanken! Super!! Geef je groot gelijk.

Mijn dagboek zei

je dochter heeft gelijk hoor. zij bied op een auto jij koopt een wagentje en dochter lief rijd er straks in en zwaait uit gebreid naar je. ik ken dit.

veel succes met je opleiding. en ja hou ons op de hoogte . gr mij