Kwam ik vorige week dinsdag thuis, rillend, ijskoud, hoestend, gloeiend heet met knallende koppijn. Een korte blik op de thermometer gaf de meting van 41.5 graden koorts en dat is zo gebleven ruim een week lang. Na overleg met de huisarts kwamen we tot te conclusie dat ik toch geveld was door de mexicaanse griep. Wat ben ik vreselijk ziek geweest, bijna niets gegeten en alleen maar koortsig in bed liggen met zoveel pijn dat kun je je niet voorstellen. Zondags toch maar een keer naar de huisartsenpost maar daar trokken ze de conclusie geen beginnende longontsteking dus uitzieken maar. En dat heb ik dus gedaan, tot vandaag, vandaag ben ik voor het eerst het huis uit geweest even op bezoek bij grote broer R. nog een restje kerst vieren. Ben nu bekaf en ga lekker naar bed, maar niet voordat ik jullie wilde laten weten, ik ben er weer!!!

9 reacties:

Alfandeek zei

Zo te horen valt het allemaal best mee.

elbakero zei

Welcome back!

Simone zei

gelukkig dat het weer wat beter gaat, wat kan je daarvan beroerd zijn he!

Blondie Power zei

Ik vond het al zooooo stil...

Mooi dat je weer aan de betere hand bent!

Maris zei

Gelukkig ben je weer opgeknapt, het was al zo stil bij CC ;-)
Geniet nog even en ziek lekker uit!!

Mijn dagboek zei

beterschap meid en een goeie jaar wisseling. gr mij

Smitsky zei

Bin bliede dat je er weer bent!

Hermanus zei

Hè hè, zal ook weer tijd worden.

Zustertjen zei

Gelukkig dat je weer een beetje boven Jan bent.Denk maar zo, het heeft ook een positieve kant als je niets kunt eten!!!