Dus niet, al gauw kwam er een vriendin van dochter 2 en kwam dochter 1 thuis met een vriendin en die zijn nogal luidruchtig, dochter 1 en vriendin praten Zaai en heel veel dus het hele huis is gelijk gevuld met veel lawaai. Ach dat boek kan wel wachten, ben nu aan het koken voor 7 man ook wel gezellig. Vanavond gaan we naar het feestje van vriendin L en ook dat wordt vast weer het hoogtepunt van mijn week. Zo is de zaterdag iets minder rustig geworden dan ik dacht maar echt niet minder leuk.
Voor de zeurderige ietwat leesblinden die dit blog lezen probeer ik een ander kleurtje

3 reacties:

Mariska zei

Vond dat roze toch leukerder;-),
ach Zaai was je dag inieder geval niet:-D

Blondie Power zei

Leuker of niet...

ik voel me niet aangesproken als LEESBLINDE..

Hermanus zei

Ik vond dat roze ook leuker.
En ik voel me ook totaal niet aangesproken.