Hebben jullie ook het gevoel dat je aan de laatste loodjes bezig bent? Alsof er na de kerstvakantie geen januari komt met weer evenveel drukte? Ik wel, ik ben echt bezig af te tellen, nog zoveel dagen werken, nog zoveel uur school/huiswerk, nog zoveel ochtenden in het donker opstaan, nog zoveel dagen gehaast koken/eten, nog zoveel dit en nog zoveel dat. Zo zijn we gisteren bezig geweest een krans te beplakken met balletjes (dank Elbakero) en kwam het gesprek op kerst. Zoals jullie weten is mijn zusje een echte kerstfreak, haar hele huis glanst en glitterd je alweer tegemoet terwijl ik twijfel of ik dit jaar de kerstboom neer ga zetten. Dit was echt een grote schok voor mijn zusje en ze bood dan ook gelijk aan om met dochter 3 zaterdag de kerstboom op te komen zetten want een huis zonder kersttierelantijnen dat kan echt niet rond deze tijd. Maar ik heb er de kracht niet voor, echt niet, ben aan het aftellen naar de vrije dagen en wil dan alleen maar in een warm huis lekkere boeken lezen, maar ik vrees dat die kerstboom er komt zodat we 1 januari in ieder geval weer iets in de agenda kunnen schrijven, PIPERDEPIEP kerstboom opruimen.

8 reacties:

Hermanus zei

Ik moet nog steeds zoveel moeite doen om de teksten hier te lezen.
Zou het met jouw letterkleur te maken hebben of word ik toch echt ouder?

The world according to El zei

Combinatie denk ik
Zo beter?

Hermanus zei

Kus op je bips!!

Mijn dagboek zei

geef die boom lekker uit handen . als je zus en dochter zich daar mee uit kunnen leven. heb je effe rust. en als die kerstspullen er dan hangen geniet je er ook wel weer van hoor, succes gr mij

Blondie Power zei

kan me herinneren dat ik ook al eens liep te mekkeren over die relnichterige letterjes..

hahaha..

En die kerstmeuk.. ach het is net zoals hierboven staat.. als het eenmaal staat en de hut is weer gezellie, dan ben je wel weer blij dat ie staat joh..

Zustertjen zei

Maar dan moet je m ook nog een keer opruimen. Zorg je ervoor dat ze dat dan ook voor je doen?

Dit jaar doe ik er ook aan mee en echt het is leuk en gezellig.

veel plezier en lekker lezen straks

BadBunny zei

Zeker de laatste loodjes, maar het is in elk geval voor mij al rustiger geworden met m'n lange weekenden. Nog drie daagjes en dan echt vakantie! Enne... vorig jaar zat je volgens mij ook al met die boom haha! Gewoon proberen ook te genieten en het wél gezellig (laten) maken!

elbakero zei

Als je boompje maar staat, dan vind je het ook wel weer gezellig!