Dat is al lang geleden dat ik een blog heb geschreven en er is best veel gebeurt. Ten eerste moederdag, ik ben weer schandalig verwend door mijn meiden, een beker met een ontroerende tekst dat er iedere dag meer van me gehouden wordt en dat ik echt de beste moeder van de wereld ben, perperdure parfum, een pakket verzorgingsproducten voor de oudere huid en oortjes voor in mijn mp3 speler omdat mijn eigen oortjes zeer deden. Tussendoor is het met sporten nog in mijn rug geschoten, zo erg dat ik er pillen voor slik en een week niet heb kunnen sporten en nu pak ik het voorzichtig weer op. Maar allemachtig wat kan dat pijn doen. Maandag zat ik koffietijd te kijken en zag ik dat je kaarten kon winnen voor de Libelle zomerweek en ik heb gewonnen!! Vandaag geweest met mijn zusje en een lol dat we hebben gehad maar dat is eigenlijk niet eens het belangrijkste (wel super leuk). Het feit dat ik daar vanaf kwart over 9 tot 3 uur 's middags gelopen, gesjouwd en flink doorgestapt heb zonder pijn of moe worden is heel bijzonder en ben ik super blij mee.

2 reacties:

Nance zei

Daar mag je ook trots op zijn. Het was echt een super leuke dag!

Smitsky zei

Ben er ook een keer geweest, is idd heel erg leuk. Geen pootjes meer over aan het eind van de dag. maja, het is het waard!