Vanmiddag had ik het er al over maar ik denk dat ik de meest in-consequente moeder ben die er bestaat. Ik heb me volgens mij nog nooit aan een straf gehouden (nu geef ik toe dat aan de oren aan de waslijn hangen ook best moeilijk te doen is) en ik gaf ook wel eens straf voor iets dat de vorige week best mocht, nu maakt dat niets uit want ik hield me toch niet aan de straf maar toch. Ook mochten en mogen de meiden redelijk veel van me en laat ik ze vrij vrij, om dan een dag later de teugels enorm aan te trekken en ze om 9 uur naar bed te sturen. En toch zijn de meiden tot nu toe best te pruimen en ook doen ze geen rare illegale aktiviteiten dus nu de vraag, zijn het gewoon leuke lieve meiden van DNA of is al die blablabla over consequent zijn onzin??

5 reacties:

Nance zei

Joh soms moet je de teugels wat aan trekken en soms laat je ze los. Ligt ook aan de stemming van de dame in kwestie toch?

Nance zei

Maar wat ik nog vergeet te zeggen, je doet het echt harstikke goed!

Natascha zei

Ik zeg: vooral loslaten werkt!

Blondie Power zei

Ik geloof dat je bij kind 2 ff de teugels moet aantrekken op het moment.. haha...

Simone zei

Haha die reactie vind ik dan weer helemaal geweldig, kijk uit moeders je blog wordt gelezen :p