Oke nooit dol geweest op dat geslenter langs winkels en dat wachten als er iemand in de paskamer bezig is (hoezo paskamer ik weet zeker dat ze er al jaren zijn, oke flauw) Maar ik doe dochter 3 er geen groter plezier mee en na jaren niet zo lang te hebben kunnen lopen hoorde ik mezelf haar deze week beloven dat we vrijdag zouden gaan shoppen. Dochter 2 had ook wel zin om mee te gaan en zo trokken we vanmorgen met goede zin richting Almere. En het was best leuk, het sjouwen ging me goed af en de meiden slaagden wonderwel in iedere winkel. Zelf nog wat nieuwe sportkleding gescoord (heb ik tegenwoordig meer aan dan gewone kleren) en een zomers setje voor in Frankrijk. En alles in een maat waar ik blij verrast van ben. Ja het gaat goed met me!!

2 reacties:

s1m0ne zei

Keep up the good work!! :-)

elbakero zei

Nice! In Almere kun je ook goed shoppen.