Deze week lagen mijn lief en ik nog even te kletsen toen we erachter kwamen dat het precies 25 jaar geleden is dat we zijn gaan samenwonen. En wat hebben we veel meegemaakt in die 25 jaar. We hebben 3 prachtige meiden gekregen. We hebben onze ouders verloren en vrienden gemaakt. We zijn ouder geworden maar wijzer weten we nog niet zeker. Maar we zijn nog steeds even blij met elkaar als toen en dat gevoel wordt alleen maar meer. En dan over mezelf, in die 25 jaar heb ik alle gewichten gehad tussen de 72 en 175 kilo. Ben ik 2x overspannen geweest en heb mezelf er weer uitgeknokt. Ben ik 11 jaar thuismoeder geweest en 10 jaar werkende moeder. Ben heel gelukkig geweest en ook wel eens een beetje ongelukkig. Heb ontzettende lol gehad en ook diep verdriet maar al met al had ik niets willen missen, geen seconde. Ik hoop dat ik nog 25 jaar mag beleven die net zo fijn waren als de afgelopen jaren. Daar drink ik op..Proost....(cola light)

1 reacties:

Grietje zei

Elly, wat kun je ook leuk schrijven!! echt waar, lees het altijd met plezier :).