Wat is dat toch met tijd, het vliegt voorbij naarmate je ouder wordt, behalve als je op de bus wacht maar dat is wat anders.
Ik heb 1000 plannen maar op de een of andere manier is de tijd voorbij voor ik het allemaal uitgevoerd heb. Ik denk iedere (vrije) dag "vandaag ga ik" en dan bedenk ik van alles. 's Avonds bedenk ik dan wat ik hiervan allemaal gedaan heb en als ik de helft heb gedaan is het veel. Hoe dat nu komt, werkelijk ik heb geen idee maar vervelend is het wel. Weet je wanneer je merkt of je te weinig tijd met je lief doorbrengt? Als je 's morgens om 6 uur al begint te kletsen omdat je nog zoveel te vertellen hebt en je bent eigenlijk een uitslaper. Voor het eerst van mijn leven verheug ik me op een lange saaie januari maand met heeeel veel tijd dan kan ik eindelijk eens............

4 reacties:

Smitsky zei

'k heb er ook last van, als ik bedenk wat ik allemaal nog wil... kom ik in jaren tekort. Pluk de dag, heet zoiets toch?

Blondie Power zei

Yeah right.. Keep dreaming.. Ik wil eind januari wel eens weten of je al je 'eindelijk eens-dingen'ook daadwerkelijk gedaan hebt..

Het is bij ons ook godsgeklaagd, ik heb gewoon te weinig uren in een dag. Echt te weinig.

On the Run zei

maak een lijstje van 5 dingen per dag en je mag er max 2 meenemen naar morgen. Dan denk je dat je nog steeds niet doet, maar het is haalbaarder dan veel willen doen en het is verrassend hoe vaak je merkt dat je meer doet dan op je lijstje staat.

On the Run zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.