Gisteren was het dan zover, het feestje van nummer 3, met 11 meiden naar drouwenerzand het pretpark(je) waar ouders gewoon op hun kont kunnen blijven zitten en waar de kinderen zich prima vermaken. Ook het park waar het eten onbeperkt is en ik me afvraag of ze op "normale" feestjes wel genoeg eten want werkelijk wat stouwen die kinderen veel weg!! Het was een heerlijke zonnige dag en er is helemaal geen gezeur geweest, zelfs niet op de toch wel lange heen- en terugreis. Al met al dus genoten.



En dan nog een rectificatie want niet Yolanthe maar Jan schijnt schuldig te zijn aan deze breuk, FOEI!!

3 reacties:

Nance zei

Het was inderdaad een heerlijke dag! Niet alleen de kinderen hebben trouwens genoten ook ik vond het erg gezellig! Lekker gelachen en weer even het vakantiegevoel opgesnoven.

Nance zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mijn dagboek zei

fijn dat het zo gezellig was. enne heb je de foto s gemaakt met je nieuwe toestel?? gr mij