Even een update vanaf het bezoek aan CC tot nu toe. Vrijdag kwam natuurlijk eerst mijn jongste schat terug van kamp, ze had het hartstikke leuk gehad maar ze was kapot. 's Avonds tijdens het kijken naar Holland got talent zei ze dan ook "ik kijk wel verder in bed, als ik dan in slaap val kan ik lekker blijven liggen". 5 minuten later ging ik kijken en sliep ze als een os. Bennie en ik zijn naar een vriendin en haar vriend gegaan om lekker spelletjes te doen. Zaterdag eerst boodschappen gedaan en daarna naar Balkbrug om eindelijk eens tegels te kopen voor de voortuin, ik had een heel apart soort steen in mijn hoofd maar natuurlijk niet te krijgen dus moest ik omschakelen maar het is gelukt, ik weet de komende tijd weer waarvoor ik werk :-). 's Avonds lekker gebarbecueed en daarna toch een beetje redelijk op tijd naar bed want eerste pinksterdag moest er natuurlijk gewerkt worden. Daar werd ik gebeld of ik zin had om mee te gaan eten bij Plaza6, nou lekker natuurlijk. Morgen gaan we kijken voor een nieuw zwembad, de onze is lek en we kunnen niet zonder dus morgen hebben we ook weer wat te doen.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

en en is het nog gelukt een zwembad te krijgen??????? gr mij