Van het nieuws dat Jan Smit en Yolanthe huppeldepup uit elkaar zijn ben ik meer onder de indruk dan van de breuk van Patries en Adam. Ook dat begrijp ik niet, ik bedoel het leek zo'n leuk stel, maar Jan en Yolanthe waren een beetje Neerlands Hoop in bange dagen, zo'n stel dat zou bewijzen dat het kan. Kijk dat een jong stel op een gegeven moment het toch niet red is niet vreemd maar JAN SMIT inruilen voor die voetbal smurf Wesley Sneijder, nee daar begrijp ik werkelijk niets van. Zou een van mijn dochters nu een kans maken :-)
(Foto komt van de site van de Telegraaf)

3 reacties:

Mijn dagboek zei

jammer maar waar. als je denkt dat dat het stel van het jaar word.
moeten ze zo nodig aan een ander snuffelen. gr mij

Elie zei

Het scheelt toch wel zo'n 5 a 10 miljoen euro in het voordeel van Wesley Sneijder.

Nance zei

Ik snap het ook niet! Maar natuurlijk zou het heel goed kunnen dat ze voor het geld gaat. Ik zou zeggen verhuizen naar Volendam!