Vrijdag begon moederdag al een beetje want dochter 1 zou zondagmorgen niet thuis zijn en wilde me toch een cadeautje geven. Van haar kreeg ik een spannend boek (ik ben ondertussen al op pagina 110 en het is inderdaad geweldig) Vandaag moest ik werken en toen ik thuis kwam werd er een koude cola voor me ingeschonken en een bak chips voor me neergezet. Toen kreeg ik van no.3 een prachtig zelfgemaakte ketting en een beautypakket waarin haarschuim, shampoo en een heerlijke bodylotion zat. Dochter 1 vond het zielig dat ik op zondag niets meer van haar zou krijgen dus kreeg ik nog een luffaspons met douchegel en bodylotion. Dochter 2 dacht dat het volgende week moederdag is dus die verwent me maar gewoon een beetje door drinken in te schenken en sjouwt van alles voor me op en neer :-). Mijn schat heeft heerlijk gekookt, gegrilde kip, perfect gebakken aardappels en een heerlijke salade. Al met al voel ik me heel rijk met dit gezin.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

je bent altijd RIJK met zo n gezin.
drie schatten van dochters en een man die alles voor je over heeft.
rijker kun je toch niet zijn. geniet er maar van . iedere dag weer . gr mij