Wat is er lekker veel onweer de laatste tijd, ik vind dat heerlijk weer maar eigenlijk alleen als ik lekker in bed lig, gekruld tegen de warme rug van mijn skatje aan. Wanneer ik buiten ben of onder de luifel van een tent zit vind ik het minder grappig maar wel indrukwekkend. Maar wanneer ik onder de warme wolletjes lig dan doe ik het gordijn open en mijn raam staat altijd een beetje open zodat ik de flitsen goed kan zien en de knallen goed kan horen. Soms ben ik stiekem toch een beetje bang maar dat is dan ook wel weer lekker. Vanavond wil mijn jongste met 3 vriendinnetjes in een tent slapen, een soort mini tentenkamp zeg maar en ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben. Lief is haar nu wegbrengen, ik hoop dat het niet door gaat. Dat rotweer......

3 reacties:

Smitsky zei

En, is het doorgegaan??

The world according to El zei

Ja Bennie heeft haar er heen gebracht, ik zal morgen wel eens gaan kijken hoe het nu gaat.

Nance zei

Hahaha ja ik zie je nog zitten in de auto met de meiden!