Ik vind het een geweldig programma, dat boer zoekt vrouw en 4 miljoen mensen met mij.
Nu ben ik niet de meest geduldige dus probeer ik via van alles er achter te komen of ze nu nog bij hun gekozen vrouwen zijn.

Jos en Dycke zijn vast nog bij elkaar, Wim en Astrid vind ik lastiger ze gaan zo hard van stapel dat kan alleen maar tegenvallen, Wietse en Neeltje hoop ik zo maar ik vrees het ergste, Peter en Hanneke denk ik niet hij stond al in de prive met een ander en dan Hans en Audrey, tja dat vind ik zo een lief stelletje dat ik bang ben dat het al snel saai is geworden dus denk ik nee. Wat denken jullie of wat weten jullie?? Ik hoor het graag.

6 reacties:

Blondie Power zei

Jos douwt zijn Dycke nog, Wim zit weer alleen in zijn staphorster tenue. Peter heb ik niet in zo'n roddelblaadje gezien, maar volgens mij is het geen makkelijk mannetje.. Het schijnt dat de buren van Wietse sinds een week of 2 geen blonde dame meer zien op het erf en hans & audrey vind ik ook zo'n schattig en lief stelletje en ik denk dat die wel een degelijk bestaan kunnen opbouwen..

Smitsky zei

Nou uh, tja, Wietse is helemaal los gekomen door Neeltje en heeft het halve dorp nu afgewerkt..

Jos zoekt toch nog even verder..

Peter sloeg Hanneke met de zweep, zij pikte dat niet en nu is hij alleeeeen.

Wim en Astrid zijn nog bij elkaar en Astrid is nu een trouw kerkgangster (met de helm op in de kerk).

Hans en Audrey blijven eeuwig bij elkaar (gaaaap).

Hermanus zei

Ik zoek nog een vrouw die boert.

elbakero zei

Denk dat Jos en Dycke, Wim en Astrid, Hans en Audrey nog wel bij elkaar zijn. Nadat Peter gisteren heeft gezien dat de appel niet ver van de boom valt, is hij hem gevlucht denk ik. En Neeltje is verliefd op de vrijheid en niet op Wietse.

Ik vind het wel leuke tv in ieder geval!

Nance zei

Peter heeft gezien dat het verergert met elke generatie dus die is galoperend er vandoor.

Onze Wietse begon ineens zoveel te praten dat Neeltje het niet meer aankon.(al hoop ik dat ze nog steeds bij elkaar zijn)

Hans en Audrey zijn nog steeds samen aan het bloemetjes plukken.

Jos en Dycke komen aan bloemen plukken niet toe zo druk hebben ze het met elkaar

Wim is het land uitgereden op zijn motor omdat hij de gezelligheid niet aankon tijdens het brood eten

Zustertjen zei

@ Hermanus:

Burp