Ik ben dan niet zo'n kerst freak als mijn lieve zuster maar wel een filmgek en gek op A Christmas Carol van Charles Dickens dus natuurlijk moest ik deze film zien in de bioscoop. Dochter 2 besloot gelijk mee te gaan (net zo gek op films als haar moeder) en dochter 3 wilde ook wel mee. Dochter 1 gelijk ook maar even gebeld (ze logeerde bij een vriendin) maar die bleef liever in bed, tja als je vrijdag en zaterdagnacht om kwart voor 5 thuiskomt heb je wel wat slaap nodig. De film was heel apart, 3D, heel snel en ook wel behoorlijk eng voor kinderen, dochter 3 wipte dan ook af en toe zeer geschrokken in haar stoel heen en weer, maar al met al best een aanrader. Nu met de laatste loodjes voor mijn examen bezig maar ik heb het idee dat bij alles wat ik bijleer iets wat ik al geleerd had verdwijnt dus ik stop ermee. Zenuwachtig ben ik wel maar ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen. Ik hou jullie op de hoogte!

1 reacties:

Mijn dagboek zei

zet hem op meid je kan het. succes gr mij