Na heel veel twijfelen, na veel praten met vrienden en lief, heb ik besloten om nog èèn keer terug te gaan naar de WW, dit is mijn allerlaatste keer als dit niet lukt dan is het over dan weet ik het echt niet meer. Er is een geheel nieuw programma, ziet er goed uit maar ik zal nooit meer zeggen dat het makkelijk is, dat is het namelijk niet. Ik zal ook nooit meer het mijne denken van mensen die iedere keer maar aankomen en afvallen terwijl ze met een dieet bezig zijn. Ik ga voor mezelf, kan alle hulp gebruiken dus dat is aan u....aub
Mijn schat adviseerde mij een schriftje te pakken en op te schrijven waarom ik weer naar de WW ga. Dat ga ik doen, vind ik een goed idee.
Hou mijn vorderingen in de gaten op het balkje hiernaast, je weet wat het betekend als dat ding weg is.

10 reacties:

elbakero zei

Heel veel succes! Je weet dat je het kunt. Spreek je snel.

Unknown zei

Ach Zusje, we weten allemaal dat het niet makkelijk is maar we weten ook dat jij sterk genoeg bent om deze klus te klaren. Succes tijdens de ww periode, zorg er wel voor dat er voldoende punten zijn voor de italiaanse beenham en cranberry-saus. Remmelt.

Nance zei

Ben er van overtuigd dat het gaat lukken. We gaan er samen voor toch!

Hermanus zei

U is ontslagen?

Mariet zei

Hee El
Heel veel succes en sterkte. Maar je kunt het dat weet ik zeker

Mijn dagboek zei

kop op meid je kan het. succes gr mij

Blondie Power zei

God.. ik ben rete trots op je...

Dit is toch wel ff een emo momentje hier..

The world according to El zei

@Hermanus soms wilde ik dat het dat was :-)

@iedereen, bedankt voor de steun, ik ben dol op jullie allemaal

Simone zei

Het is idd niet makkelijk, maar je weet dat je het wel kunt!

Succes en misschien moet je alle moeilijke momenten ook gewoon van je afschrijven!

Smitsky zei

Maar natuurlijk kun je dat! Wat je ook aanpakt, daar ga je gewoon voor. Dussss