Zaterdag een heerlijke leesdag gehad en in (bijna) 1 ruk het boek van Stieg Larsson uitgelezen "Mannen die vrouwen haten". 's Avonds een verjaardag van een vriend en gisteren naar Noordwijk gereden om iedereen van mijn schats familie gelukkig nieuwjaar te wensen. Het was heel vreemd, we reden hier weg in een totaal witte wereld en ik mopperde dan ook flink dat het eigenlijk gekkenhuis was om zover te gaan rijden maar zo ter hoogte van Almere geen wit vlokje meer te zien en tot aan Noordwijk alles groen en schone wegen. Terug nog wel veel mist gehad en dat was niet heel prettig maar we zijn weer veilig thuisgekomen dus ik zeur niet over de rij kwaliteiten van mijn lief. En nu vandaag is het gewone leven weer begonnen met vanmorgen een ziekenbezoekje en nu alleen maar opruimen en schoonmaken want ik verzeker je dat na een tijd ziek zijn en daarna kerst en oud/nieuw het werk aardig achter loopt.

2 reacties:

Blondie Power zei

Geen sneeuw?? huh??

bestaat dat echt in NL??

Smitsky zei

NL is grooooooooot... Maar die van Stieg Larsson heb ik ook.. wordt de volgende dus die ik induik ;)