Wat doe je als je na een aantal weken werken/ziek zijn ineens een weekend vrij bent? Je begint vrijdagavond met een bezoekje aan de bios met zus en zwager (tja Hermanus ik gebruik dit blog als een dagboekje dus ik moet het wel weer vermelden). We hebben de hel van 63 gezien, aanrader!!
De volgende dag lekker even met manlief wat boodschapjes doen en dat is met z'n 2 altijd gezellig dan alleen (ook duurder) daarna met lief en dochter 3 naar Zwolle voor heel speciale dansschoenen die alleen daar te krijgen zijn volgens mijn nummer 3 en de dansschool waar ze iedere week zich in het zweet werkt. 'S middags kijkles bij de toneelklas van kind 3 en daarna vlug naar de verjaardag van V. die alweer 18 is geworden en volgende week haar eerste rijles heeft bij de beste rijschoolhouder van E. En na al dat gevlieg strekte de vrije zaterdagavond zich heerlijk voor ons uit, beetje lezen (2e van Stieg Larsson) beetje tv kijken (succes verzekerd) en genieten van helemaal niets hoeven. Zondag na het ontbijtje op bed en douche, op de bank gekropen met Stieg en een dekentje. Net heerlijk gegeten, gekookt door schat en nu even de blogs doorgelopen. En weet je wat zo fijn is, morgen ben ik ook nog vrij.

3 reacties:

Mariska zei

Heerlijk zo'n lang weekend,
ik heb voorlopig genoeg gehad van de verschrikkelijke winter '09\010 ;-)

Zustertjen zei

Heerlijk genieten als niets moet en alles mag.

geniet er maar van, het werk komt weer snel genoeg.

Mijn dagboek zei

en zo heb je dus een geweldig weekend gehad. genieten meid morgen moet je weer arbeiten/
gr mij