Pfff ik maak echt niets mee dat het vermelden waard is, werkelijk ik lees met verbazing al jullie blogjes, het is nog maar januari doe een beetje kalm aan zeg. Ik kijk uit het raam en wacht tot de grote baas boven een beslissing maakt wordt het wit of groen. Iedereen boekt maar vakanties naar verre oorden en ik suf een beetje weg in het ritme van alle dag. Nog 2 dagen dan is het februari gaan we weer richting voorjaar en gaat mijn hart weer sneller kloppen. Waar mijn hart nu nog wel een beetje wakker van wordt is het volgende liedje, herinneringen.....

3 reacties:

BadBunny zei

Dit is zeker een lekker nummer :) Ik had alleen de clip nog nooit gezien... wel beetje jammer die clip haha! Maar goed, nummer blijft mooi!

Mijn dagboek zei

als ik nu naar buiten kijk mag het van mij zo blijven hoor. ben die sneeuw zat. enne een verre vacantie. ik wacht nog effe gr mij

Hermanus zei

Ik sluit me bij slecht konijn aan. Bruut nummer maar, wat een nicht zeg!