Volgende week 5 dagen werken bij mijn oude baas ik verheug me erop!
Net een mailtje gehad dat Nance en ik uitgenodigd zijn voor de voorronden van Lingo kunnen we niet. Dat is echt balen.
Gisteravond voor het eerst moeten krabben, het is me altijd gelukt om dit te vermijden en nu heb ik gelijk een zere vinger.
School is weer begonnen, dacht dat ik heel wat van powerpoint wist, nee dus.
Ik wilde geen nummer 5 (of 6) zijn maar ook ik ben spuugzat van de sneeuw, nee van de hele winter ik wil ZON.
Verder niets is dat niet triest het wordt echt tijd voor veranderingen maar wat??

7 reacties:

elbakero zei

Vrijdags broodjesdag!

Simone zei

Bij ons? Gezellig!

Mag je ook vertellen wat je gezellie 5 daagjes komt doen?

AlfanDeek zei

Krijg je jeuk van sneeuw?

The world according to El zei

@Elbakero, lekker ik zal er rekening mee houden

@Simone Jazeker ik ga me wat meer verdiepen in de afdeling van Elbakero

The world according to El zei

@ AlfanDeek Ja

Nance zei

Ik wil ook vrijdag broodjes dag!!! Ben jaloers

Hermanus zei

Waar heb je aan lopen krabben dat je er een zere vinger van krijgt?