Ik ga mijn laatste vakantiedagen in, maandag begint het werkende leven weer. Zal wel even wennen worden, ben de laatste 3 weken niet voor half 2 naar bed gegaan en het was regelmatig later dan 3 uur, tja nachtmens. Daartegenover ben ik ook maar heel weinig ochtenden eerder dan half 11 opgestaan dus dat heft mekaar lekker op. En nu maandag weer kwart voor 7, brrrr moet er nog even niet aan denken. Waar ik ook niet aan moest denken is douchen met koud water en toch doe ik dat al een paar dagen. Onze ketel is volledig doorgebrand, 5 jaar oud en niet meer te repareren. Maandag komt de nieuwe maar tot die tijd OEHAAAAAAAAIIIIIII.

3 reacties:

Mijn dagboek zei

je mag ook hier komen douchen hoor. sterkte en gr mij

Simone zei

ach, wordt je goed wakker van hihi

Blondie Power zei

pfff dus hij is nu echt helemaal naar zijn grootje???