Er is ons nogal eens gevraagd wat we gingen doen deze vakantie, de vraag gaan jullie nog ergens heen werd vanaf mei ongeveer 1x per week gesteld en vlak voor de vakantie 1x per dag. Logisch doe ik zelf ook alleen moest ik steeds zeggen dat we het nog niet wisten dat het allemaal nogal lastig was wegens dierenoppas en een 18 jarige verjaardag en dat het daarom waarschijnlijk een last minute werd via een bekende site. Wel in het binnenland want de financiën voor het buitenland waren er even niet met een nieuwe blokhut en weer een rijbewijs. En nu kijk ik voor de zoveelste keer tegen natte ruiten op en ben ik zo blij dat ik niet op een camping zit te vernikkelen in een tent, hoe luxe deze ook is, nee ik heb het prima naar mijn zin zo, ik rommel wat aan, eet heerlijk want schat kookt en lees het ene boek na het andere. Straks ben ik super uitgerust en weer klaar voor mijn taak. Proost!!

2 reacties:

Zustertjen zei

Is idd ook heerlijk al zijn wij met natte ruiten in de Vogezen ook wel blij tot nu toe.

Geniet ervan.

Nance zei

Nou je zal maar in je tentje op de camping zitten met dit weer! Dan mag je inderdaad wel blij zijn.