Nu heb ik al een week vakantie en ik heb werkelijk nog niets gedaan als een beetje hangen en lezen. Nou ja gisteren even naar Zwolle geweest naar de campus winkel want dochter 3 gaat naar het voortgezet onderwijs en ze was zeer geduldig maar het moest nu toch eindelijk eens gebeuren. Waar haar zussen een hele reeks uitzochten van een stijl is zij meer van 'van alles wat'. Een lief tas, een blond amsterdam map, een forever friends etui. Maar alleen de pennen, potloden en stiften moesten van stabilo zijn, ach ja lieverd wat jij wilt. En omdat de zon de hele dag al scheen leek het ons gezellig om te gaan barbecue-en. We hadden dat ding nog niet in de fik of het onweer barste los. Mijn schat heeft onmiddellijk een partytent opgezet die wij nog met waterdicht doek hebben gekocht ooit en zo zaten we knus en gezellig samen met zusjes familie onder het blauwe dag. 'S avonds nog een grappige film gekeken en toen was ook deze vakantiedag weer voorbij gegaan zonder ook maar iets zinnigs te doen.
Dat geldt alleen voor mij moet ik zeggen, lief is al een week plankjes aan het lakken en heeft de vloer van ons nieuwe schuurtje gelegd, hij doet wel wat hij van plan was. Ach ja, ik ga nog lekker een stukje lezen mmmm..

4 reacties:

Zustertjen zei

Kijk als manlief het niet erg vind, waarom zou jij je er dan druk over maken.

Geniet!

Blondie Power zei

kijk dat heet gecoördineerd de taken verdelen..

En zolang iedereen tevreden is.. who cares??

Nance zei

Heerlijk vakantie vieren toch! Zo hebben jullie allebei een vakantie zoals je het hebben wilt.

Anoniem zei

lekker toch de vacantie is er ook omvan te genieten. tis zo weer voorbij gr mij