Dankzij collega G. heb ik de zender Discovery travel&living ontdekt. Ging het eerst om Cake Boss een bakker die geweldige taarten maakt, nu kijk ik bijna alles. Gelukkig wordt alles om de haverklap herhaald dus ik heb nog tijd zat om andere zenders te kijken. Maar mijn favoriet is toch wel Say Yes to the Dress een programma waarin het meest beroemde bruidshuis in Amerika centraal staat. Het is zo vreselijk leuk om al die jurken te zien en ook om te zien hoe weinig smaak ze soms hebben. En dan die geweldige Randy die alle bruiden helpt. Maar wat me echt verbijsterd zijn de mensen die mee zijn om de jurk te kopen. Dan komt zo'n bruid uit de paskamer totaal verliefd op haar jurk en dan zit er zo'n arrogant bruidsmeisje die dan zegt 'ik vind het niets, het spreekt niet tot mij'. Werkelijk het gaat niet om jou maar om je vriendin. Echt een aanrader.Voor ziggo kijkers, nr. 203

4 reacties:

Smitsky zei

trouwjurken, hmmmm.. niet zo aan mij besteed denk ik. Maar ik zal eens loeren ;)

Blondie Power zei

En voor Digitenne kijkers dan??

The world according to El zei

@BP geen idee

Nance zei

Heerlijk programma, net als little people, John and Kate plus 8, Cake Boss en de ultimate cakeoff....Hoeze verslaafd aan Travel and living.