Wendy 41 en wij worden uitgenodigd, hoe ontzettend vet is dat (leuke woordspelling :-) ). Wie komen we bij de deur tegen, Nick en Simon en Thijs Römer. Ik had het idee van Remco schaamteloos gejat en kwam met een onder koffer. Gordon (jaja) vond dat hilarisch en was dus foto's van me aan het nemen. Over de omgekeerde wereld gesproken. Winston, Renate, Vivian ze waren er. En Renée Soutendijk wat een ontzettende lieve vrouw is dat en heel petit, heel klein. Nu hebben ze allemaal figuurtjes om van te dromen en je weet het de meeste dromen zijn bedrog dus daar begin ik maar niet aan. Maar wat was het leuk, Wendy was super verrast en vond het oprecht leuk dat we er waren. En heerlijk gedanst voor het eerst in jaren en ik was vergeten hoe heerlijk ik dat vind. Maar ik was ook vergeten hoe je moet dansen en ik had echt het gevoel dat ik aan het stuntelen was. Geeft niets leer ik wel weer, ik ga nu voortaan naar alle feesten waar gedanst wordt en oefen ik tot ik zere voeten heb. En zo maak je wat mee, ik heb veel te danken aan Obese en dit feestje was er weer een van.

3 reacties:

Blondie Power zei

Ohw.. de onder koffer.. !! Die weet ik ook nog wel!! Ja die was echt leuk!!

Blondie Power zei

Ohw vergeet ik helemaal iets te zeggen over dat je een Party Hardy aan het worden bent met al je vet hippe feestjes met BNN-ers! Ach.. detail toch?

sunseekers zei

Wat gaaf, dat zijn de leuke dingen die je er gratis bij krijgt, zie het als een beloning voor gedane arbeid. Ik had wel een super vette foto met Gordon verwacht.