Echt een week vrij is zo voorbij vooral als je schat ook een aantal dagen vrij is. En wat doe je dan in zo'n week? Nou vooral leuke dingen. Met vrienden naar Ikea bijvoorbeeld voor een rood dekbedhoes en een pan?! en daarna heerlijk eten. Met je jongste dochter winkelen en heel veel kleren kopen alleen voor haar. Uitslapen, een geweldig recept uitproberen van fijne cake en er zelf niets van eten. Een enorme lading kniepertjes bakken en er weer niets van eten. Schuimpjes met chocola maken en er..... precies (ik herken een thema). Alle was er eens lekker doorheen gedraait. Natuurlijk gesport, gelezen en tv gekeken. Al met al is het een heerlijk ontspannen week geweest. Maar toch heb ik lang niet alle plannen tot uitvoer gebracht. Waar ben ik niet aan toe gekomen deze week: ramen lappen, slaapkamer doen, douche uitsoppen, diepvries schoonmaken enz enz en ook hierin herken ik een thema :-). En dan volgende week, natuurlijk weer gewoon werken, maar ook IGOFIT openen. Ik vind het een enorme eer. Het is zo prachtig geworden het verdient een passende speech en die moet dus nog even gemaakt worden....

1 reacties:

Blondie Power zei

Dat had ik moeten weten dat jij ook vakantie had...