Eigen kleedkamer bij Life 4 you, hoe stoer is dat??

Oorkonde gekregen op de nieuwjaarsreceptie.


En daar is hij dan, week 1 van 2012. Na een van de meest enerverende jaren die ik heb meegemaakt, verwelkom ik het nieuwe jaar met open armen. We gaan nu weer gewoon doen, wel lekker doorgaan met waar ik mee bezig ben maar dan zonder camera. Alhoewel.....
1 januari zaten we alweer bij Life 4 you te vertellen hoe het nu ging. Vanavond naar de nieuwjaarsreceptie in Tollebeek zit je in een keer op de stoel omdat je Tollebeek op de kaart hebt gezet en mag je het nieuwe logo onthullen voor het aankomend dorpsfeest. Tja gewoon is het dus nog niet. En dan 14 januari het openen van IGOFIT de lifestijl studio van Igor, waar iedereen 1 op 1 kan trainen met de beste trainer van Nederland. En niet alleen om af te vallen maar ook om doelen te bereiken die je altijd al wilde. (nee het is geen reclame tijd) Maar goed ik mag deze studio dus openen en daar ben ik ontzettend trots op en wat nog leuker is, al mijn Obese vrienden komen ook!!! Ik ga binnenkort nog wel een keer terug mijmeren of 2011 maar nu eerst ademhalen en alles lekker weer gewoon. Allemaak een heel gelukkig nieuwjaar!!

2 reacties:

Blondie Power zei

Ja wat een jaar hé, 2011.. Maar nu op een naar een nieuw jaar, 2012!!

Ik wens jou, en hen die jou omringen,
het allerbeste in het nieuwe jaar.
Geluk in grote en in kleine dingen,
maar bovenal: Gelukkig met elkaar!

Blondie Power zei

Ik zit nog eens de foto te bekijken, en die kleedkamer is prachtig en rete stoer natuurlijk, maar je ziet er nog steeds super uit Elly!