Na al die ontzettend lieve reacties toen ik vertelde dat het niet zo goed ging wil ik toch even vertellen dat het een stuk beter gaat. Ik heb deze week maar 1 instort moment gehad. Dan kom je thuis, drukte, rotzooi en dan kun je dat na een zware training net even niet hebben en eet je gewoon 5 boterhammen voor het avondeten. Maar verder is het een goede week geweest met lekker bewegen en goed eten. Nu kijk ik gewoon per dag, iedere dag dat het goed gaat is er 1 en als het dan toch een beetje verkeerd gaat dan stap ik daar snel overheen. En dan niet denken nu is het toch al verpest dus kan ik wel verder eten. Nee, ik denk nu, oke het is fout gegaan maar we gaan nu weer verder. Natuurlijk is de steun van Bennie onontbeerlijk en ben ik heel blij met al jullie steun. En dan natuurlijk Igor, ik zeg het wel vaker hij is de beste trainer die ik me had kunnen wensen, wat een rust wat een vertrouwen. Zo'n trainer gun je iedereen! Goed volgende week ga ik weer op de weegschaal en dan hoop ik dat mijn spieren weer gegroeid zijn, mijn kilo's naar beneden en mijn vetpercentage omlaag. Duim voor me!

2 reacties:

Margje zei

Een goed moment voor mij om jouw blog te lezen... heb net een vreetbui achter de rug en stap er over heen om goed door te gaan met lijnen! Morgen ochtend sporten en ik ga weer lekker door !! Dank je !!!

katelijn scholte zei

Oooh fijn dat t zo goed gaat!!! Las het al op facebook hahaha met Evi en Polar :P Doe ze de groeten van me :)