Mijn schat is een weekje vrij geweest en heeft zich voorgenomen om buiten te schilderen en wat hij zich voorneemt doet hij ook. Na maandagochtend de hele ochtend bezig geweest te zijn met de afschermplank boven de schuur af te krabben (hebben we speciaal een verfafbrander voor gekocht) waren we toch van mening dat er een nieuwe op moest dus al dat werk voor niets geweest. Hij stond iedere morgen vroeg op en werkte door tot 's avonds laat, natuurlijk niet alleen met verven maar ook met nieuwe plantjes in de tuin en in de bakken en met allerlei kleine klusjes. En we krijgen dan altijd ruzie.. omdat hij zo druk is voel ik me schuldig dat ik gewoon lekker zit te lezen in het zonnetje of dat ik een beetje aan het puzzelen ben en verder geen klap uitvoer (nou ja met Merel naar Emmeloord en Urk fietsen) en dan denk ik altijd dat mijn lief denkt,"daar zit ze weer met haar dikke kont, ik werk me hier de pleuris en zij voert geen klap uit" en dan maak ik dus ruzie :-( Maar mijn schat zou mijn schat niet zijn als hij gisteravond me even lekker omhelste en zei dat ik niet voor hem moest denken en dat hij weet dat ik anders ben dan hij en dat hij ervan geniet om bezig te zijn en ik ervan geniet om niets te doen en dat we daarom zo goed bij elkaar passen. Kijk daarom hou ik van die man....
Foto's volgen nog van de opknapbeurt

3 reacties:

Blondie Power zei

kan ik daar dan ff de jongere versie van krijgen??

Mijn dagboek zei

o meissie geniet er maar van hoor jullie vullen elkaar goed aan . gr mij

Smitsky zei

De oudere versie is ook prima hoor. Die bevalt mij ook wel goed ;)