Het is al weer een tijdje geleden (voor mij dan) dus even snel een up-date. Het was natuurlijk heerlijk weer en ik ben veel op de fiets weg geweest en dat heb ik geweten, Bennie moet voorlopig maar even van me afblijven want au au au. Ik ben heerlijk een week vrij geweest en ik heb echt genoten. We hebben pinksteren gehad (ik moest werken) en dat viel samen met moederdag. Merel was zeer teleurgesteld toen ze uit bed kwam met haar cadeautje en er achter kwam dat mama al aan het werk was, maar ze heeft me samen met haar papa opgehaald op de fiets heel gezellig en we hebben de hele weg gezellig geklets en gezongen. thuis gekomen kreeg ik mijn cadeautje een prachtig zelf geborduurd zakje met daaraan een gelukspoppetje waarin ik iets moest stoppen dat geluk bracht. Natuurlijk gelijk mijn steentje erin gestopt en ik mijn tas dus dat heb ik nu altijd bij me. Van mijn grote dochters kreeg ik een MP3 speler, zo'n platte (ze zijn wel een beetje gesponsord door hun vader) en samen met mijn oudste dochter heb ik 's avonds lime wire gedownload en een aantal liedjes op mijn MP3 speler gezet zodat ik nu weer luidkeels meezingend naar mijn werk kan fietsen. We zijn ook nog uit eten geweest met het werk van mijn schat en dat was weer heerlijk. Ben ook nog bij de WW geweest en daar praten we verder niet over :-(. Nu is het alweer lekker weekend en ik ben lekker vrij dus ga weer genieten.... We zouden gaan barbecue-en zondag maar dat gaat waarschijnlijk niet door want het is toch wel erg koud.....

1 reacties:

Mijn dagboek zei

wat goed van jou dat je die stukken fiets. heerlijk lijkt me dat . en hoe laat ga je van huis weg?????? want ik wil je wel eens horen zingen hahaha gr mij