NEE, ik heb het zeker niet opgegeven maar ik heb wel even pauze genomen van de weight watchers. Hoewel ik nog zeker geloof ik deze manier van eten en afvallen en hoewel ik de steun heel goed kan gebruiken, merk ik aan mezelf dat het bezig zijn met eten op dit moment meer stress oplevert dan resultaat. De mensen die mij kennen weten dat het al een jaar met ups en downs gaat en dan helaas met meer downs dan ups zodat ik in een jaar tijd weer 35 kilo ben aangekomen. Ik voel me daar natuurlijk absoluut niet lekker bij maar op dit moment zijn andere dingen belangrijker. Zoals dochter 1 die wat rare verschijnselen heeft en daarvoor gisteren voor het eerst van haar leven bloed heeft geprikt. (ze was heel zenuwachtig maar heel dapper). Je maakt je als moeder toch zorgen. En dan beide puberdochters die heel lief zijn maar wel pubers en die alles leuker vinden dan huiswerk maken. En ik ben niet zo'n moeder die denkt dat is hun eigen verantwoording, kan alles moeilijk los laten, dus de ramen rammelen nog wel eens hier. Goed al met al zit ik in een stress volle periode van mijn leven waar ik maar 1 ding wil en dat is rust.
Dat is ook de reden dat ik minder berichten post dan anders!

5 reacties:

Smitsky zei

Heel begrijpelijk! Het ellendige is dat eten er gewoon bij hoort, waar je ook komt. En het is zo gezellig. Om er ook altijd maar stil bij te "moeten" blijven staan is best een opgave.

Ennuh, je bent een SUPER mamma!

Mijn dagboek zei

je hebt groot gelijk hoor denk aan je zelf .je bent er voor je gezin hoor en niet voor de lijnclub. die gaan ten alle tijden voor toch.
enne die kilo s maak je niet te veel zorgen. tis maar hoe je je voelt . rust is belangrijker
gr en sterkte van mij

Mijn dagboek zei

als je door de drukte minder stukkies schrijft geef niet hoor vergeef je dat gelijk.

ik blijf toch wel bij je kijken of er wat nieuws is onder de horizon
gr mij

Blondie Power zei

Hey!! Ik lees het al.. snel tijd voor de Frau Blondie citroen thee met eierkoeken (blijft toch weinig punten, WW-club of niet..)

Cheer up.. maandag ben ik weer back on track.. gna gna gna gna...

elbakero zei

No hard feelings hoor, El.

Het leven gaat nu eenmaal niet met alleen maar ups. Komt allemaal wel weer goed.

Anders trek je maar aan de bel, dan staan we klaar.