www.krabbelaars.nl
30 april 1985 kregen Bennie en ik verkering (ja lach maar, maar zo heette dat toen nog) We draaiden al een hele tijd om elkaar heen, insiders weten dat B. een vriend van mijn broers was, maar toen Bennie een move maakte met oud en nieuw had ik weer net een ander vriendje. Maar 29 april waren we beiden vrij en zijn we gaan bowlen in Marem. Hartstikke leuk en natuurlijk liet ik Bennie winnen ;-). Dus toen we 's nachts naar buiten gingen zei Bennie "krijgt de winnaar geen zoen"? En dat was het begin van een zeer uitgebreide zoenpartij. Op de terugweg trok Bennie mij tegen zich aan waardoor ik nogal scheef tegen het dashboard aankeek en kotsmisselijk werd maar voor de liefde doe je alles. Opeens vloog Bennie met de auto een parkeerplaats op (pikkedonker) en ik dacht "oh god nee straks moet ik hem van me afslaan in de middle of nowhere en hoe kom ik thuis", maar het bleek dat er een lampje kapot was van de auto en die werd ter plekke gerepareerd. Na nog wat gezoen kwam ik veilig thuis midden in de nacht waar mijn moeder op me zat te wachten zoals altijd, asbak sigaretje en een kop koffie. Het eerste wat ze zei "en en en???" Heb je verkering?? Ik wist het echt niet en dat zei ik dus ook en dat vond mijn moeder echt het stomste dat ik kon zeggen, ik wist toch wel of het verkering was. Enfin de volgende dag samen met vriendin Dino de puzzeltocht gereden en toen we het overvolle café binnenkwamen stapte Bennie zeer vastberanden op me af en zoende me midden in de zaal. Verkering dus.....

4 reacties:

Mijn dagboek zei

toen ging dat nog zo tegenwoordig niet mee. maar waar is die goeie ouwe tijd gebleven.. het was veel spannender als nu . en heb je het nog gevierd want 23 jaar is niet niks gefeliciteerd gr mij

Smitsky zei

Ja, toen had je nog geen Hyves enzo. Leuk verhaal! En zo maar weer 23 jaar verder..en gelukkig!

AJ kwam ik op de fiets tegen en in de kroeg vroeg hij op welke school ik zat..Ik zei:

de A.M.R.O. (later AA en nu Fortis..) Het jochie..

Simone zei

Gefeliciteerd!

geweldig verhaal! :)

Mijn verhaal heb je zelf meegemaakt.
en zelfs daarin heeft internet er wel mee te maken anders was ik nooit bij dit werk gekomen.

elbakero zei

Leuk!

Gefeliciteerd. Er komen vast en zeker nog minimaal 23 jaar bij.