Donderdagavond, Mama mag ik een ijsje halen bij de Jachthut (plaatselijke snackbar). En omdat je niet altijd nee kan zeggen ging jongste blij op pad met de portemonnee van mama. Hoogst verontwaardigt kwam ze thuis met 3 ijsjes. Mama ze hebben alle ijsjes verduurt ik had gelukkig geld genoeg maar alle ijsjes zijn verduurt. Zaterdag bleef Daniëlle hier eten, mama mogen wij een ijsje halen. En omdat je niet altijd nee kan zeggen gingen jongste en Dani opgewekt op pad met geld in de handen geklemd. Blij kwamen ze thuis, ze hadden in de snackbar de ijsjes weer vermint.

5 reacties:

Blondie Power zei

Nou dat begrijp je toch wel? Dat zijn de nieuwe werkwoorden.. hahaha

elbakero zei

hahaha. Het is gewoon logisch denken!

Smitsky zei

Pçies, logisch denken. Want zeg nou zelf, we begrijpen allemaal wat ze bedoelen. Geweldig, die kids!

Mijn dagboek zei

we leren die woorden vanzelf wel hoor we gaan toch ook met de jeugt mee. maar wel gaaf hoor . lekker slikken aan zo n lolly. gr mij

Effe Uppen zei

Blijft een feit dat ik blij ben dat ze weer vermind zijn.

:)