Natuurlijk overheerst de spanning van de overgang naar een ander bedrijf maar er gebeuren (gelukkig) ook andere dingen. 2e pinksterdag hebben we een "spetterkoele" gekocht en gelijk maar neer gezet en gespetterd is er.
Gisteravond op bezoek geweest bij de groene ex collega en dat was een zeer ontspannen gezellige avond.

Verder heeft dochter 3 haar EHBO diploma gehaald. Ze is met 4 achten geslaagd!!
En zijn we getrakteerd op een geweldige maandsluiting.








Het hoogtepunt van de week is toch wel dat ik morgen mee ga met mijn aanstaande schoonzus om haar trouwjurk te passen want 10 juli is het zover dan trouwt mijn schat zijn broer.

3 reacties:

elbakero zei

bommetje!!!!!!!!

Mijn dagboek zei

geweldig zo n zwembad . lijkt me heerlijk. enne feliciteer je dochter maar van me met haar ehbo diploma. knap hoor in deze drukke tijd van school. gr mij

Blondie Power zei

godskanonne.. wij hebben ook zo'n joekel gekocht..

maar nu heb hem bij jou zie.. dan is tie wel groot hé..