De eerste dagen van de vakantie staan in het teken van kubb, winkelen en ex-collega's. We hebben het zweedse spel kubb gekocht en er wordt tussen de buien door fanatiek gebruik van gemaakt. Nancy en ik hebben iedere dag wel enkele winkels bezocht en gisteravond was Blondie hier op bezoek en zijn Nance en ik vandaag bij Elie, Gera en Elin wezen kijken (wat een schatje) Dus tot nu toe een prachtige vakantie, zeer ontspannend. Heb net mijn eerste boek uit, Marley and me een aanrader, lachen en huilen helemaal voor (ex)hondenbezitters.

Bijgevoegd een foto van een vrachtwagen met wel een heel bijzondere lading, 7 meter breed!

4 reacties:

Simone zei

meer info over de lading please :p Kan het niet zien.

The world according to El zei

@Simone het was een nieuw dak voor het van Staveren tankstation in Urk. 7 meter breed en zoals je kunt zien kon het net onder de brug door.

Mijn dagboek zei

geniet maar van je vacantie hoor. voor je het weet is tie om. gr mij

Blondie Power zei

Vette foto toch?? hahaha.. en dat spel met die houten tulp... tja.. het is wel apart.. hahaha