Zo mijn verjaardag is ook weer achter de rug. Na donderdag allerhartelijkst te zijn gefeliciteerd door mijn collega's met mijn verjaardag (ze waren het allemaal vergeten, maar ik heb ze er fijntjes op gewezen door heel hard te roepen "en jij ook een fijne verjaardag Elly") zat mijn man al op het bankje te wachten met een cadeau. Ik ben nu in het bezit van de grote digitale fototoestel bijbel, werkelijk alles staat er in maar ik begrijp er nog niet veel van. 's Morgens kwam mijn lieve zusje natuurlijk als eerste om me te feliciteren en ze bleef maar gelijk eten. Het plan was om lekker uit eten te gaan met z'n 5en maar dochter 1 en 2 hadden nogal last van de warmte en van elkaar dus echt harmonisch was het niet hier en ook had dochter 1 "vergeten" vrij te nemen dus dat etentje is me mooi door mijn neus geboord. Maar in de vakantie zullen ze eraan geloven, ik zal en ik wil bij Eindeloos eten!!!'Verder in de middag en 's avonds nog gezellige visite gehad en toen was deze verjaardag gelukkig weer voorbij, ik ben 44.
Vanmorgen werden we om 7 uur gewekt door drilboren die de voegen aan het verwijderen zijn, ik moet tot 12 uur werken dus mijn dag kan nu al niet meer stuk.

Iedereen hartstikke bedankt voor de sms-jes, bezoekjes en advertenties die ik heb gekregen. Ik hou van jullie!!

5 reacties:

Marissie zei

Gefeliciteerd! Een beetje laat maar goed bedoelt;-)
Ennuhhh veel plezier metjullie etentje binnenkort.

groetjes Maris.

Anoniem zei

gefeliciteeeeeerd el! liefs Fief

Smitsky zei

Uhm... je bent vandaag toch jarig?

Niet? Nou, dan nog van harte gefeliciteerd! Jonge blom!

elbakero zei

Ik ben altijd al slecht in verjaardagen geweest.

Gefeliciteerd!!!!!!!1

Rue de Bouzy zei

Ach Ellebel, helemaal vergeten. Maar mijn felicitaties zijn niet minder gemeend:
GEFELICITEERD EN NOG HEEL VEEL GEZONDE EN GELUKKIG JAREN!!!!