En dan is gisteren het broertje van Bennie getrouwd, het was geweldig.’s Morgens om half 10 kwam de kapper die ons allemaal even lekker onder handen nam. Toen we allemaal keurig aangekleed waren stopte er een echt Engelse dubbeldekker, verrassing van het bruidspaar. Hiermee werden we naar Emmeloord en terug gebracht en ik mag wel zeggen dat is een hele belevenis. De trouwerij was een emo momentje en het feest geweldig. De band speelde veel en hard zodat mijn stembanden op dit moment nog steeds de horlepiep dansen, maar de muziek was geweldig. Kwam ik op het feest zowaar een ex vriendje van zus Nance tegen, een jongen die regelmatig op bezoek kwam maar helaas bang was in het donker zodat ik hem weer naar huis moest brengen. En later stond Bennie met een keurige jongeman in pak te praten bleek ik daar vroeger toch opgepast te hebben al 17 jarige strakke deerne. Het rotjoch sliep altijd behalve wanneer ik een vriendje bij me had, wat Bennie dan wel weer een hele goede eigenschap vond. Om half 2 vannacht nog even naar Urk gecrost om geld te pinnen om de meiden nog wat mee te geven, ze zijn namelijk wel een hele week alleen op vakantie. Om 5 uur vanmorgen dochter 2 uitgezwaaid die naar het Klooster in Taizé is vertrokken en om 9 uur vanmorgen dochter 1 die naar Renesse is met 3 vriendinnen. Een groter verschil is toch niet denkbaar

6 reacties:

Simone zei

wat zien jullie er gaaf uit! top hoor

BadBunny zei

Ik wilde net hetzelfde zeggen, maar Simone is me voor :-S

Mijn dagboek zei

jullie zagen er echt geweldig uit.
missie geslaagt. geniet van je vacantie . gr mij

elbakero zei

Keurig!

Blondie Power zei

Dat van het klooster en van Renesse moet je toch ff uitleggen, want door de prachtige foto's vergeet je bijna welk contrast je duidelijk wilt stellen..

Anoniem zei

leuk om ales zo te lezen over julliue gezin\
groeten\wouter