Ik ben het meest dankbare onderwerp voor 1 april grappen, stink overal in. Begon gistermorgen al, zat lekker op mijn kleinste kamertje met het krantje de column van Bijlo te lezen waarin hij schreef dat hij weer kon zien, de operatie zou slagen bij 1 op de 3000 en bij hem was het gelukt. Ik kom helemaal verbijsterd de kamer in en vertel dit opzienbarende nieuws aan mijn skat die direct zegt "1 april". Ik nog denken dat dat niet waar kan zijn maar ja hoor. Goed de hele dag probeer ik veters te strikken die ik niet heb, veeg over mijn neus waarop niets zit en als klap op de vuurpijl maak ik me boos tijdens het kijken van het jeugdjournaal omdat strakke zwembroeken en badmutsen verplicht worden in alle zwembaden in Nederland. Gelukkig werd deze rotdag nog leuk afgesloten met een feest omdat mijn vriendinnetje 50 werd en dat was een super avond zonder grappen, denk ik.........

2 reacties:

Mijn dagboek zei

was je vriendin echt 50 geworden of is dat ook een 1 april grap. gr mij

BadBunny zei

Haha, wat schattig! Nou, Clarabella had ons flink te pakken op de werkvloer...echt flink en we stonken er met open ogen in!